Google Ads Blog - #Konverziókövetés

Card image cap
AdWords vs. Analytics konverziómérés – Miért különböznek az adatok?
Szerző: Somlóvári Attila | Google Ads Blog

Amíg az Analytics mindössze 180 konverziót mért fizetett keresésből ~3.100.000 Ft összegben, addig ugyanazon idő alatt az AdWords által produkált vásárlások száma 389 db volt és a bevétel majdnem elérte 7 millió forintot. De miért van ez így?

Bővebben >>

Card image cap
AdWords kérdések egy egyetemista tollából
Szerző: Somlóvári Attila | Google Ads Blog

"Tisztelt PPC Media! A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának hallgatója vagyok, és azért fordulok Önökhöz, mert a szakdolgozatom témája a PPC marketing a gyakorlatban, és Önök elismert keresőmarketing szakemberek. Ha hajlandóak lennének pár...

Bővebben >>

Card image cap
A trükkös konverziókövetés profiknak
Szerző: Somlóvári Attila | Google Ads Blog

Az AdWords használatakor ideális esetben lehetőségünk van a konverzió mérésére. Ez lehet egy feliratkozás, ajánlatkérés, vagy akár webáruházban történő vásárlás is. Utóbbi esetben mindenképpen ajánlott a konverziókövetés integrálása a weboldalunkba, hiszen ennek az...

Bővebben >>

Card image cap
Top 5 amatőr hiba, amit az AdWordsben elkövethetsz
Szerző: Somlóvári Attila | Google Ads Blog

Olyan sokat láttam már, és bizony számtalanszor előfordult, hogy a körülöttem lévők szóltak rám: Halkabban csapkodd a homlokodat! Sajnos néha olyan súlyos hibákkal találkozok, hogyha a költségviselő tudná, milyen negatív anomáliák dúsítják fiókját, akkor bizony egy...

Bővebben >>