PPC Media / Google Ads esettanulmányok

Google Ads esettanulmányok

Konverzió-többszörözés weboldal optimalizálással

Konverzió-többszörözés weboldal optimalizálással

Ügyfelünk évek óta együtt dolgozott ügynökségünkkel és habár igazán minőségi szemészeti szolgáltatást kínál(t), volt egy óriási akadálya a sikeres kampányoknak: a weboldala nagyjából úgy nézett ki, mint egy 12 éves kislány összeollózott blogja a korai 2000-es évekből. Ezen javítva kampányai 18-szor annyi konverziót hoztak, mint korábban. Részletek a cikkben.

Google Ads kampánykezelés ügynökséggel vs. házon belül

Google Ads kampánykezelés ügynökséggel vs. házon belül

Egykori, sportszerek értékesítésével foglalkozó ügyfelünk előbb egy PPC auditot kért tőlünk, majd mikor látta, hogy mennyi feladat lenne kampányaival és a weboldalának minőségi javításával megbízott minket állandó kampánykezelésre. Bő fél évnyi együttműködés után a szerződésünk felmondta, hogy spóroljon kiadásain, de a hozzá nem értéséből fakadóan a kampányok eredményeinek gyors romlása végett a havi menedzsmentdíj többszörösét égette el, hiába. Érdekelnek a részletek?

Google AdWords eredmények szakértővel vagy anélkül

Google AdWords eredmények szakértővel vagy anélkül

Kedves új ügyfelünk jelmez bérléssel foglalkozik, minden év január-február hónapjában futtat Google AdWords kampányt és üzleti célként, azaz konverzióként az online jelmez bérlést mértük. Mielőtt felkeresett minket, szakértő bevonása nélkül, saját maga készítette el a Google AdWords kampányát értelmezhetetlen eredménnyel. Aztán jöttünk mi ;)

Konverziónövelés Google Ads bétával | SCM kampány

Konverziónövelés Google Ads bétával | SCM kampány

Egy pénzügyi szektorban tevékenykedő ügyfelünknek alapvető keresési kampányokat futtattunk, amelyekben a meghirdetett termékhez kapcsolódó, de kevésbé releváns kulcsszavakra is hirdettünk. Konverzióként a visszahívás kérést mérjük. Google AdWords Béta segítségével a a konverziók számát megtöbbszöröztük, a konverziós költséget pedig töredékére redukáltuk.

Házon belül menedzselt fiók optimalizálása

Házon belül menedzselt fiók optimalizálása

Ügyfelünk Google AdWords múltja sok évre tekint vissza. A fő üzleti cél webáruháza forgalmának fellendítése volt, vagyis az online megrendelések számának gyarapítása, valamint az egy vásárlásra jutó marketing költségek csökkentése. Ezt egész jól sikerült: 76%-os konverziós költség csökkenés értünk el pár hónap alatt!

Értesítés új bejegyzésről