PPC Media / Google Ads Blog

Google Ads Blog

Marketing büdzsétervezés COVID alatt és után

Marketing büdzsétervezés COVID alatt és után

Ezzel a bejegyzéssel szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy az éves marketing büdzsét is lehet optimalizálni és egy lassuló gazdaságban is lehet növekedni. Ehhez csupán néhány döntést kell meghozni és olyan kérdéseket feltenni, mint például: Miért költsek milliókat Tv-re, miközben mára szinte mindenben hatékonyabb a Youtube ráadásul töredékébe sem kerül, mint a Tv.

PPC Média Backstage – Ezek a robotok dolgoznak a PPC kampányainkon

PPC Média Backstage – Ezek a robotok dolgoznak a PPC kampányainkon

Számtalan munkaórát és energiát áldozunk annak érdekében, hogy partnereink Google Ads és egyéb PPC kampányai stabilan a maximumon teljesítsenek. Olyan eszközöket fejlesztünk, amelyek a transzparenciát növelik és a hatékonyságot fokozzák, és nem utolsó sorban a mi munkánkat segítik azzal, hogy éjjel-nappal figyelik az algoritmusok a hirdetői fiókokat és azonnal jelzik, ha valami nem oké.

Az optimális havi Google Ads büdzsé

Az optimális havi Google Ads büdzsé

Az átlagos e-kereskedelmi konverziós ráta 1,4% körül mozog jelenleg, vagyis 100 webhely látogató közül átlagosan minden 72. vásárol, rendel, ajánlatot kér. Az általunk kezelt fiókokban összesítve ~ 2,9% volt a konverziós arány 2019-ben, de ha csak a legfontosabb – keresési kampányokat nézzük, ott 8,15%-ot értünk el, vagyis átlagosan 12-13 kattintásból kihoztuk a konverziót a kereséséi csatornán ;)

Az ideális Google Ads kampánykezelési díj

Az ideális Google Ads kampánykezelési díj

Számodra mennyit ér meg, hogy a vállalkozásod fellendüljön és egyre több és több profit realizálódjon benne? Melyik az az árazási modell, ami mindkét félnek ideális és motiváló? Mennyit és mit kell tennie az ügynökségnek, hogy megtérüljön a befektetésem? Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebben az írásban.

Hogyan szerződjünk Google Ads ügynökséggel?

Hogyan szerződjünk Google Ads ügynökséggel?

Szeretnénk segíteni abban, hogy mindenki számára kedvező megállapodások szülessenek. Ez az, amiért ebben a bejegyzésben olyan témákat feszegetünk, mint a Fizetési konstrukció, Lehetséges garancia, Együttműködés ideje, Kampányépítési díj és hasonlók.

A konverzió5szöröző megoldás avagy a 3 pillér

A konverzió5szöröző megoldás avagy a 3 pillér

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy ahhoz, hogy az online jelenlét sikeres legyen 3 pillérnek kell stabilnak lennie: 1, Releváns látogatóra van szükség, 2, Kiváló minőségű weboldal kell, hogy a felhasználók rendelkezésére álljon, 3, Megfelelő minőségű és árazású terméket kell kínálni

Ha a minőségi szolgáltatás drága, számolt-e már a kontár munka esetén fellépő profitkieséssel?

Ha a minőségi szolgáltatás drága, számolt-e már a kontár munka esetén fellépő profitkieséssel?

Ha – mint szolgáltató – nem vagyunk megfizetve és még azt az átlagos 12-15%-os menedzselési díjat sem kapjuk meg a munkánkért, illetve az értékteremtésünkért, és csak 50.000 forintot akar fizetni nekünk megbízónk, (mert ugye pár gombnyomás az egész), akkor bizony az a 10-szeres megtérülés lehet hogy kétszeres lesz csupán. Ennek okait járjuk körbe.

AdWords-kampány indításának lélektana

AdWords-kampány indításának lélektana

Mennyit kell költeni havonta ma a magyar piacon ahhoz, hogy érezhető legyen a PPC hatása a vállalkozás számára, vagyis az üzleti volumen növekedése és nekünk is elég legyen az adatmennyiség ahhoz, hogy 2-3 HÓNAPON belül érdemben tudjunk optimalizálni és eredményeket javítani? A választ a cikkben megkapod.

Értesítés új bejegyzésről