Thank you page

Az az oldal, amely megjelenik a weboldalon vagy applikáción egy konverziós eseményt követően.

Mikor érdemes használni?

Alább a leggyakoribb eseteket soroljuk fel, de számtalan konverziós esemény létezik ezeken kívül.

  • Kapcsolatfelvétel
  • Ajánlatkérés
  • Hírlevélre feliratkozás
  • Vásárlás

Melyek a thank you page legfőbb funkciói?

  • Visszaigazolás: Ahogy a nevében is szerepel a köszönő oldalon először is megköszönjük a felhasználónak, hogy felvette velünk a kapcsolatot, hogy ajánlatot kért, hogy nálunk vásárolt stb.. Ezzel visszaigazoljuk, hogy megérkezett hozzánk az üzenete, megrendelése stb.
  • Tájékoztatás: Tájékoztatjuk a felhasználót, hogy várhatóan mi fog történni ezután. Ha ajánlatot kért, akkor például 1 munkanapon belül megkapja az ajánlatot emailben.
  • Konverzió mérés: A köszönő oldal generálása lényeges az online kampányok mérése szempontjából. Ha elhelyezzük a konverziókövető kódot a köszönő oldalban, akkor tudjuk mérni, hány ajánlatkérést, hány vásárlás stb. érkezett az online hirdetésünk hatására.

Mire lehet még a thank you page-t használni?

  • Új ajánlat: Ajánlhatunk egy kiegészítő terméket a megvásárolt termék mellé, vagy egy kedvezménykupont adhatunk a következő vásárlásához.
  • Tartalmi ajánló: Ajánlhatjuk egy kapcsolódó blogbejegyzést, vagy felhívhatjuk a figyelmet, hogy iratkozzon fel a blog értesítőnkre.
  • Véleménygyűjtés: Megkérhetjük a vásárlókat, hogy töltsenek ki egy rövid kérdőívet, amellyel javíthatjuk a weboldalunk felhasználói élményét. A kitöltésért cserébe felajánlhatunk valamilyen kedvezményt vagy ajándékot.
  • Közösségi oldal népszerűsítése: Megkérhetjük a felhasználót, hogy kövessék a Facebook vagy más közösségi oldalunkat.

Mire érdemes figyelni a thank you page készítésekor?

  • Ne csak egy felugró ablak legyen vagy egy rövid ideig megjelenő üzenet az űrlap tetején, hanem egy egyedi URL-en legyen elérhető a köszönő oldal.
  • Célszerű ügyelni arra, hogy a köszönő oldalak máshonnan ne legyenek elérhetőek, csak a konverziós eseményt követően, illetve fontos, hogy a  Google számára ne legyenek indexelhetőek.

Vissza a fogalomtárba | Vissza a főoldalra